Dviejų faktorių autentifikacijos konfigūravimas ir naudojimas
KTU darbuotojams ir studentams, jungiantis prie bet kurios Universiteto sistemos, naudojančios KTU vieningą prisijungimą, aktyvuota dviejų faktorių autentifikacija (2FA).
Instrukcijos naudotojams
- Dviejų faktorių autentifikacijos konfigūravimas ir naudojimas
- „Google Authenticator“ konfigūravimas
- „MS Authenticator“ konfigūravimas
Dažnai užduodami klausimai
4. Kaip pasikeisti telefono numerį?
Ats. Norite pakeisti autentifikacijai naudojamą telefono numerį, rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
5. Praradau įrenginį su autentifikatoriaus programėle, kaip prisijungti?
Ats. Turite naujai konfigūruoti programėlę, žiūr. instrukcijas.
6. Nematau mygtuko "Naudoti programėlę".
Ats. Jei po autentifikacijos (sėkmingai suvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį), sekančiame lange nematote pasirinkimo mygtuko "Naudoti programėlę" - reiškia QR kodas Jums jau buvo sugeneruotas. Spauskite nuorodą "konfigūruoti programėlę" skiltyje Pagalba.
Jei neradote tinkamo atsakymo dviejų faktorių autentifikacijos konfigūravimo klausimais , kreipkitės Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., +370 612 39759 (KTU darbo valandomis).