DUK

Spausdinti

Dažniausiai pasitaikančios prisijungimo prie VPN klaidos

Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir jų sprendimo būdai.

Klaida. The AnyConnect package on the secure gateway could not be located. Your may be experiencing network connectivity issues. Please try connection again.

 GWlocated

Atkreipkite dėmesį į prisijungimą (Connect to) - didžiosios ar mažosios raidės? Jei yra didžiosios kaip pavaizduota žemiau,

Didziosios raides prisijungime

tai reikia atlikti sekančius veiksmus.

Sistemoje „Windows 7“ spustelėkite lauką Ieškoti programų ir failų.

W7s

Įveskite C:\Users\%username%\AppData\Local\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client  ir spauskite Enter.

Sistemoje „WindowsXP“   spustelėkite lauką run.

XPrun

Įveskite C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client  ir spauskite Enter

Atidarytame kataloge ištrinkite failą preferences.xml

Bandykite jungtis iš naujo. vpn.ktu.lt rašyti reikia mažosiomis raidėmis.

VPNprisijungimas

Klaida. Could not connect to server. Please verify Internet connectivity and server address.

Internet conecting sharing

Patikrinkite ar nėra paleistas Internet Connection Sharing (ICS) servisas.

Sistemoje „Windows 7“ spustelėkite lauką Ieškoti programų ir failų.

W7s

 

Įrašykite services ir spauskite enter.

Sistemoje „WindowsXP“   spustelėkite lauką run.

XPrun

Įrašykite services.msc ir spauskite enter.

 servisai

Jei servisas yra paleistas, reikia jį sustabdyti ir uždrausti automatinį paleidimą. Tam du kartus spustelėkit ant serviso. Atsidariusiame lange spauskite Stop mygtuką, o Startup type: pakeiskite į Disabled ir OK.

ICSstop

Turi pasikeisti serviso nustatymai.

sustabdytas ICS servisas

Bandykite jungtis iš naujo.

 

Klaida. Login failed.

BlogasLoginas

Blogai įvestas prisijungimo vardas arba slaptažodis.

 

Spausdinti

KTU pašto sistemos paaiškinimai

Blokuojami iššokantys langai

Tam tikrais atvejais WWW naršyklė blokuoja pastas.ktu.lt sistemos iššokančius langus (pop-up windows)

Naršyklei blokuojant  iššokančius langus parodomas pranešimas "Gal jūsų naršyklė blokuoja iššokančius langus":

 Active Image

Tokiu atveju naršyklei reikia nurodyti,  kad iššokantys langai svetainėje pastas.ktu.lt būtų leidžiami:

* Firefox naršyklėje: spragtelėkite pasirodžiusioje viršutinėje juostoje mygtuką Options, išsirinkite "Allow popups for pastas.ktu.lt"
Active Image

* Internet Exporer naršyklėje: spragtelėkite pasirodžiusią pranešimo juostą, išsirinkite "Always Allow Pop-ups from This Site..."
Active Image

 

Nereikalingų laiškų ištrynimas

Kaip ištrinti nereikalingus laiškus WWW pašto sistemoje?
Kiekvienam naudotojui pašto serveryje skirta ribota vieta. Svarbu žinoti, kad naudotojo išsiųsti laiškai yra saugomi serveryje, asmeninėje srityje, todėl reikia valyti ir „sent-mail“ aplanką.
Laiškai išmetami tokia tvarka:
1. Pažymėkite laiškus, kuriuos reikia išmesti.
2. Pasirinkite komandą „Išmesti“.
3. Patvirtinkite laiškų išmetimą, pasirinkdami įrankių juostoje "Išvalyti šiukšliadėžę". Tik po šios komandos laiškai bus išmesti iš asmeninės srities serveryje.

Tapatybės pakeitimas

Kaip WWW pašto sistemoje rašant naują laišką, pasikeisti eilutę “Aprašas”? 
(Noriu rašant naują laišką, eilutėje “Aprašas” matyti kitokį savo elektroninio pašto adresą. Ką daryti? )
Prisijungę prie savo pašto serverio viršutinėje lango dalyje esančioje meniu eilutėje pasirinkite mygtuką “Nustatymai. Toliau rinkitės nuorodą “Asmeninė informacija”. Gautame lange iš “Jūsų standartinis aprašas” pasirinkite “Standartinis aprašas”. Eilutėje “Jūsų Nuo: adresas” įrašykite norimą elektroninio pašto adresą. Pakeitimus išsaugokite, naudodami mygtuką “Išsaugoti”.

Nesaugomi išsiunčiami laiškai

Nenoriu saugoti išsiunčiamų laiškų WWW pašto sistemoje. Ką turiu daryti?
Prisijungę prie savo pašto serverio viršutinėje lango dalyje esančioje meniu eilutėje pasirinkite nuorodą “Nustatymai”.
 nustatymai

Toliau rinkitės nuorodą “Asmeninė informacija”. Gautame lange pasirinkę “Standartinis aprašas” apatinėje atsiradusio lango dalyje galimybė “Išsaugoti išsiųstus laiškus” turi būti nepažymėta (be varnelės).

Svetainėje lankosi 47 svečiai ir nėra prisijungusių narių