Dažniausiai pasitaikančios prisijungimo prie VPN klaidos
Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir jų sprendimo būdai.
Klaida. The AnyConnect package on the secure gateway could not be located. Your may be experiencing network connectivity issues. Please try connection again.
Atkreipkite dėmesį į prisijungimą (Connect to) - didžiosios ar mažosios raidės? Jei yra didžiosios kaip pavaizduota žemiau,
tai reikia atlikti sekančius veiksmus.
Sistemoje „Windows 7“ spustelėkite lauką Ieškoti programų ir failų.
Įveskite C:\Users\%username%\AppData\Local\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client ir spauskite Enter.
Sistemoje „WindowsXP“ spustelėkite lauką run.
Įveskite C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client ir spauskite Enter
Atidarytame kataloge ištrinkite failą preferences.xml
Bandykite jungtis iš naujo. vpn.ktu.lt rašyti reikia mažosiomis raidėmis.
Klaida. Could not connect to server. Please verify Internet connectivity and server address.
Patikrinkite ar nėra paleistas Internet Connection Sharing (ICS) servisas.
Sistemoje „Windows 7“ spustelėkite lauką Ieškoti programų ir failų.
Įrašykite services ir spauskite enter.
Sistemoje „WindowsXP“ spustelėkite lauką run.
Įrašykite services.msc ir spauskite enter.
Jei servisas yra paleistas, reikia jį sustabdyti ir uždrausti automatinį paleidimą. Tam du kartus spustelėkit ant serviso. Atsidariusiame lange spauskite Stop mygtuką, o Startup type: pakeiskite į Disabled ir OK.
Turi pasikeisti serviso nustatymai.
Bandykite jungtis iš naujo.
Klaida. Login failed.
Blogai įvestas prisijungimo vardas arba slaptažodis.