KTU darbuotojams nuo 2024 metų birželio 25 d., o KTU studentams – nuo liepos 8 d., jungiantis prie bet kurios Universiteto sistemos, naudojančios KTU vieningą prisijungimą, bus aktyvuota dviejų faktorių autentifikacija (2FA). Jungiantis prie Universiteto valdomų Microsoft paslaugų (t.y. MS Outlook, MS Teams, MS OneDrive ar MS Office) KTU SSO su nukreipimu į Microsoft antrajam faktoriui jau veikia, tačiau tai taip pat keisis ir antrajam faktoriui taip pat bus nukreipiama į KTU SSO langą.
Instrukcijos naudotojams (studentams instrukcijos galios tik nuo liepos 8).
Pagalba Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., +370 612 39759 (IT infrastruktūros ir paslaugų skyrius), +370 37 300640
Dažnai užduodami klausimai
1. Nepavyksta gauti kodo SMS žinute.
Ats. Prašome rašyti Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iš alternatyvaus el. pašo adreso nurodyto universitetui.
2. Kaip pasikeisti telefono numerį?
Ats. Norite pakeisti autentifikacijai naudojamą telefono numerį, rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
3. Nematau mygtuko "Naudoti programėlę".
Ats. Jei po autentifikacijos (sėkmingai suvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį), sekančiame lange nematote pasirinkimo mygtuko "Naudoti programėlę" - reiškia QR kodas Jums jau buvo sugeneruotas. Spauskite nuorodą "konfigūruoti programėlę" skiltyje Pagalba.